Thursday, February 24, 2011

SPRING BREAK

Idag har jag lov. Det har nästan börjat. Jag har en timmas lektion emellan mig och mitt lov. Så mitt lov börjar kl 2. Men det räknas nästan inte. Jag tog sovmorgon imorse, haha. Jag kanske borde ha läst lite eko, men nej. Jag orkar inte. Jag måste få tillbaka lite motivation. Jag måste vara oeffektiv och göra roliga saker så jag vill lära mig nått sen. Jag har haft två tentor på två dagar och de sög ut hjärnkapacitet ur mig. Jag måste ge mina celler lite tid att bryta ner lite glukos.

Ikväll ska vi fira att vi har springbreak. Det är magiskt bra att vara ledig på fredagar för Steph har spring break denna vecka, så vi kan alla fira ihop allihopa. Tjooop Tjoop!

Och på lördag. Dagen L. Lediga lördag. Då åker jag och träffar päronen. Hej hej!

Nu ska jag sätta äta frulle och sjjunga telephone =)

No comments: