Wednesday, February 16, 2011

Och jag som inte gillar alla hjärtans dag...

Tji fick jag.
Världens bästa alla hjärtans dag.
Jag Steph Die Hard och Matrix. John och Neo liksom. För att inte tala om Hans GRUBER.
Jag tror för övrigt att Matrix kan vara den bästa filmen nånsin. Die Hard kommer inte långt efter.
Och faktiskt. Det tar inte slut där.
Ett sött SMS ramlade in och fick mig att dra på smilbanden. Tihiiiiii!
Och sen idag fick jag ett kort.
100% du och jag.
Det är kärlek.
Och vips. Så känns alla hjärtans dag inte så himla illa ändå.
Jag: Is that Bruces (undrar om hans ärr på axeln är äkta)
Steph: Its not a bruise, it's a scar.
Jag: Yeah, but is it Bruces?
Steph: It's NOT a BRUISE it's a SCAR
Jag: ???
Steph: (stirrar på mig, jag såg kugghjulen jobba...) Oh you mean, BRUCES???
Och sen bröt vi ihop.

5 comments:

Sophie said...

Hans Gruber is MINE! :9

Sofia said...

Du får slåss med Steph ;) Jag har tjingat Brucean <3

Sophie said...

Jag anser mig själv vara först med att ha en thing med Alan Rickman och du är vittne!

Memorylane:
- Harry Potter 1 i biosalongen, "Jag tycker Snape är snygg"
- Hemma i villan, du och jag ser Die Hard för första gången, jag utbrister "Oooooooiooo" när Hans Gruber träder fram.

Die Hard är din och min grej sen way back. Så. Just making things clear :-)

Sofia said...

Naw. Tror du inte jag minns. Jag skrek nästan själv när han klev ut ur lastbilen för jag saknade ditt tjut <3

Sophie said...

Ååååh, du är BÄST, var lite orolig :-( Börjar nästa lipa nu, SÅ mycket saknar jag dig! :-) <3