Friday, August 13, 2010

Surfin' on a good wave

Jag trivs.

Idag gick vi i klassen till Sparrows och åt hamburgare. Det var en av de godaste jag nånsin ätit! Det va najs.

Sen gick jag Steph och Salvatore hem till Steph och satt på hennes takterass hela eftermiddagen och snackade om allt och inget. Det va najs.

Vid halv sju gick jag hem för att äta middag. Min rumskompis kom och pratade lite och sa bland annat att om du längtar hem eller är ledsen, säg till oss. Vi finns här. Mina roomies är najs.

Alltså.

Jag trivs.

2 comments:

Karin said...

Gött att du trivs! Sånt vill man ju höra :) Jag saknar dig också, vill inte tänka på hur tomt det kommer bli i Uppsala. Oj oj. Men vem vet, kanske en tripp till Kanada vore nåt? Hehe. Vi får höras om det längre fram! Puss puss

Sofia said...

Wooooohooow! Ja, hur vore det med en tripp egentligen ;)

Jag är inte sen att supporta den idén! Jag kan när som helst ;)

PUSS