Saturday, August 14, 2010

Hej Fredag!

Kära fredag, vad jag har längtat efter dig.
Idag är en speciell fredag. Franskakursen tog slut idag. Vår lärare skrev ett brev om/till oss. Så himla söt! Hon sa att vi va en speciell klass. Jag tror vi var det. Vi hade kul!

Ikväll ska vi på fest hos Salvatore. Det ska bli kul!
Han åker hem imorgon. Det ska inte bli kul!
Men jag och Steph ska försöka hälsa på hoonom i Toronto. Man måste ju se sig om lite när man ändå är här!

Min telefon krånglar. Den stänger av sig. Till skillnad från "de vanliga felen" så slår den INTE på sig igen. Alarmet funkar inte heller, när den stänger av sig själv menar jag. I vanliga fall ja. Om den är avstängd med flit ja. Om det stänger av sig själv, nej. Hm. Jag har startat om den, total återställning... hoppas det löser problemet! Jag vill inte att den ska dö, jag vill ha den!

No comments: