Tuesday, August 24, 2010

Sofia ligger steget före

Idag va jag på information och inskrivning med internationella kansliet här.
Det berättade om hur man
...letar boende
...man skaffar studentkort till U de M
...fixar registreringspapper
...skaffar studentkort till tunnelbanan
..."konverterar" försäkring om man kommer från t.ex Sverige

Jag säger CHECK på den!
Jag har gjort allt. ALLT. Själv. Hah!

Än en gång har jag överlistat byråkratin, jag tog såklart med försäkringspapprena och behöver alltså INTE gå dit igen och ordna med det. Score!

Jag har klippt mig också. Jag är nöjd! Och det är jag som räknas :P






4 comments:

Hanna said...

Hej hjärtat! Det där blev ju skit snyggt i håret ju:) Riktigt riktigt bra. Hoppas du mår toppen. Jag ska snart springa upp och ta lite mått i lägenheten (aka plutten). Stor puss

Unknown said...

Nice! det blev ju jättefint! Linda har en ersättare i Canada :) har tid hos henne om en vecka, längtar redan efter att få bort utväxt å snygga till barret.. puss på dig sötnos

asta said...

Jag tycker att du är lite copy-cat på fisyren. Hade exakt den samme :P Men vi är ju båda så söta så jag antar att Det går an :)

hedwig said...

Schniiiigggt!