Wednesday, August 25, 2010

New York baby!

Hanna, här är mina nya skor. Jag tog kort på dom för ett tag sen, men så kom jag mig aldrig för att lägga över bilderna från kameran på datorn... Och nu råkade jag radera bilden, så jag fick ta en ny. Nu är de ju'nte sprojlans nya, men du ser ju iaf hur de ser ut =)





Idag åkte jag och Steph ner på stan och uträttade ärenden. Ärendena var biljettbokning.
Jag har alltså KÖPT BILJETTER TILL NEW YORK!!!!
Weeee, det ska bli så himla roligt. Jag har sällskap av Steph på resan, så jag slipper sitter bredvid en luffig skunk som luktar pyton och grabbarna grus är i New York den helgen. Det kan nog inte bli bättre.
Lycka!

Jag köpte en scarf också. Den är bebisblå och bebismjuk.

Jag tog en bild på mig idag. Mot biljetteriet och the GAP =)












Igår va jag och Steph på bio. Vi såg Scotty Pilgrim vs the world. Den va supermega asbra! Jag rekommenderar den till alla. Jag skrattade högt (och denna gång var jag till Steph lättnad, inte ensam om det)!

Efter bion drack vi öl (nej, för fan jag dricker fortfarande inte öl, men det låter coolare att gå och dricka öl än att gå och dricka cider)

Sen gick vi hem och då hittade vi denna kreation, vilken vi fann fullkomligt hilarious och jag var tvungen att ta en bild.

3 comments:

hedwig said...

sofia! jag har läst ALLA scott pilgrimböckerna! JAg vill INTE bli besviken på filmen, måste bara se den med lars. Annars blir det inget... Nu känns det lite mindre nervöst.

Hanna said...

Tack, hihi, stört snygga!! Och du är tamefan bländande snygg du med, gosh! Puss gumman

Karin said...

Och jag är avundsjuk som faan på NY-resan! Jag vill också dit! Du blev mycket fin i nya frisyren också. Gud så bra du har det :)