Saturday, August 28, 2010

Ikväll blire fest!

Jag va less på att välkomstveckan va så himla trist, men jag tänkte att okej. Jag gör ett sista ryck (okej, jag erkänner jag har bara vart på ett informationsmöte och en rundvandring, MEN det är inte som om det är SÅ himla givande att gå på samma infomöte tio gånger. Just det!) Så jag gick dit, lyssnade i TVÅ timmar UTAN paus på en man som berättade om Québecs historia och vilka årtal olika lagar trädde i kraft. Inte det mest exalterande jag har vart med om i mitt liv. Jag tänkte att det kan ju vara roligt att veta lite om stan man bor i... Jo, men va fan. En paus? Ett färgbyte på powerpointen? Han bläddrade inte ens mellan slidesen själv, utan det gjorde nån bakom-kulisserna-snubbe. Jag höll på och dö av skratt när de inte riktigt synkade varann.

Summan av kardemumman va iaf att jag träffade några trevliga tjejer på "välkomst drinken" och nu ska jag på fest med en av dom. Kan bli roligt tror jag =)

Over and out for now.

No comments: