Wednesday, July 21, 2010

Och idag då?



Jag satte klockan på 7, för det är lika bra att va inne i svängen när man ändå är jetlaggad fast åt fel håll. Jag gick upp, åt frukost och gick runt och kollade skolområdet. Jag försökte fördriva lite tid innan jag skulle ner på stan och skaffa simkort (nytt nummer, fråga efter det om ni vill ha det) och så skulle jag fixa en adaptor så jag inte sitter här utan el... och därmed utan dator.

Jag åkte ner på stan, fixade och donade... Det tog lite längre tid än jag hade tänkt, men jag fick ganska mycket gjort i form av frågor om adaptorer med mera =)

Sen åkte jag hem, pratade jättekort på Skype med Sophie <3 jag ="">
Nu ska jag börja dra mig för jag vet inte hur lång tid det tar att ta sig och jag ska vara där kl 16.

Önska mig lycka till ;)

No comments: