Thursday, July 29, 2010

ARG!!!

Jag hatar tele2. Lite mer nu. Jag liksom kokar av ilska.
Förutom alla tidigare problem, som jag inte orkar dra igen med det handlar om flera TIMMAR i telefonkö för att reda ut som, så bad ju jag om en specifikation för den där extradeboteringen som alla fick. Klart jag ska betala, men jag vill veta för VAD!?! Så jag fick min faktura uppskjuten, till Augusti!!!. Sen fick jag en PÅMINNELSE i brevlådan. Jag satt i telefonkö i yttligare 30 min för att få reda på att det va ett misstag. Nu betalade jag nyss min räkning på 300 kr och för säkerhetsskull ville jag kolla att allt stämde. DÅ HAR DOM JÄVLARNA DEBITERAT MIN FÖR EN PÅMINNELSEAVGIFT!!!!!!! Jag är så jävla förbannad. Saken blir ju inte bättre av att jag måste gå upp extra tidigt imorgon för att passa deras chattider, jag tänker inte direkt ringa dem från Kanada för att betala för 30-40 minuters jävla telefonkö. Så fan heller att jag har kvar dom när jag kommer hem. Enda anledningen att jag inte bytte innan jag åkte var för att jag var rädd att min nummer skulle stängas av/tas bort eftersom de inte är kapabla att göra nåting på det där företaget. De hade säkert kunnat ordna så det var borta för alltid och så bestämde jag mig för att vänta så att jag vet att jag är kvar i sverige ett bra tag efter och kan jaga rätt på idioten som tappade bort mitt nummer.

MORR

No comments: