Wednesday, June 30, 2010

Mindre och mindre...

...Tid kvar nu. Jag har iaf bokat ett rum, så jag har någonstans att ta vägen när jag kommer fram. Det känns bra. På den här bilden ser jag typ lite nervös ut. Här är jag iof nervös för att trampa på en orm, men nervositet som nervositet när man ser det på bild. Fast inför Kanada är jag mer positivt och pirrigt nervös. Det ska bli kul, men det är faktiskt lite läskigt också. Det är det.
Jag är inte så dålig på att uppdatera som jag verkar. Jag har bara inget internet. E
ller jo, vi har ju internet i lägenheten men jag är nästan aldrig här =)



Jag har firat midsommar och vilken midsommarfest det blev! Hur
kul som helst. Såklart. Vi va ju hos Hedwig, då är det roligt. Så det så.












Här kläs ena midsommarkreationen. Pricken över i't ska dit. Sen är den fulländad. Jag tyckte
de andra var roliga, nytänkande med uppochnedvänd men jag tycker nog att vår vann i längden (den andra...va ska man säga...hade inte stake nog att stå upp hela kvällen)










Vi hade andra tävlingar också, weee =)



Här är lite kort från kvällen:

No comments: