Thursday, June 24, 2010

Internet ledig i ett par dar =D


Jag har just lämnat av Karin som vart på besök i tre dagar, mycket trevligt. Med besök alltså. Inte lika trevligt att lämna av. Jag inser att det lär dröja innan vi ses igen. Mindre trevligt. Så jag släppte av henne, sa hej då. Önskade lycka till på Borjoggen imorgon (Heja!) och sen gick jag till bilen. Inget utdraget. Inget långdraget. Bara hej då som om vi ses nästa vecka. Jag pallar inte riktigt det här, vi ses om ett år grejen. Hua. Karin: Kom och hälsa på i Kanada vettja! =D
Karin och jag på teater, med teater vin. Vi glömde ta kort denna gång så det fick bli en gammal bild, haha!

Sen öppnade jag min mail. Vad ser jag där? Uppdok registrering. Jaha, Självständigt arbete. Godkänt. Bra mig. Men det visste jag ju. Men där då? Micke... Jaha. Blablabla tentan rättad 30.5 poäng (han rättade snällare än när jag rätta min tenta snällt, sweet!) blablabla extra poäng 4% bla... slutbetyg 4! Tjohooooooo! Kick ass! Då var det bara 3 kvar. I can do it! Score!!


1 comment:

Hanna said...

Du äger tamefan! Snygg är du också gumman, riktig pingla och jag saknar dej så hjärtat värker, hur ska det här gå. Tusen pussar