Sunday, March 7, 2010

Snö

Vasaloppet.
De första har redan gått i mål. Shit. Jag som knappt hann kolla. Eller jo, lite. Men ändå. Måste de åka så fort, de missar ju allt de fina runt omkring dem när de svischar förbi sådär. Om jag åkta Vasaloppet skulle jag åka långsamt.
Nu börjar snön smälta-överallt UTOM på min balkong. Den är fylld med snö. I Snön ligger mina matlådor som är fast där ute. De går inte att få tag i för snön är ivägen. Det gör inte så mycket. Jag har andra matlådor som jag kan använda och äta av (nej jag ska inte äta dom, dom har nog tinat och frusit x antal gånger....). Jag hoppas bara att jag ska komma ihåg att ta in dom innan det smäler helt, så allt som ligger i sipprar ut och in under mitt fina bbalkonggolv. Ök, då kanske det lockar äckliga kryp.
Idag ska jag städa. Lite iaf.

No comments: