Monday, March 8, 2010

Huslig kuslig

Igår va en bra dag. Jag sov tills jag vaknade. Jag träffade Sarisen och Ems och bakade negerbollar (jo man får säga negerbollar om man säger det med vänlig röst och hjärtlig ton). Sen åt vi bara en negerboll. Vi va snälla den här gången. Sen va jag på möte och sen åt jag pizza med Katten =) Myspys var det. Wallander va döläskig! Jag va tvungen att lugna mig med massa facebookande.
Idag har jag vart i skolan. Kursen vi läser nu är superkul. Jag längtar tills imorgon då jag får gå till skolan igen. Jag vill alltid ha det så. Tänk om det vänder nu. Tänk om jag har gått igenom alla trista tråkiga försläsningar och bara har roliga saker kvar. Jag hoppas. När jag kom hem från skolan kollade jag upp en massa saker inför Kanada. Jag är back on the control track. Fan va bra kurser jag hade valt ut åt mig, jag är mycket nöjd =) Sen va jag och tränade på Erikas pass. Hon är bäst. Nej jag ljuger inte. Det är alltid fullt på hennes pass. De är svinjobbiga men hon typ ger alla energi. Undra hur mycket energi hon har eftersom hon ger ut massa till alla som är där och det äe som sagt många...
Sen kom jag hem. Då skulel jag äta en matlåda. MEn så hittade jag purjon... Den tittade på mig och sa, du det va en vecka sen du köpte oss, skaru göra soppa snart eller? OKEJ, sa jag. Jag gjorde röd potatis och purjolökssoppa. Det va rödbetor i. MUMS!
Sen va jag på kören. Då åt jag FYRA negerbollar för jag tyckte att det va ju ändå jag som hade bakat som och då borde jag få äta mest!
Nu ska jag dricka the och kolla hollywoodfruarna. Kanske.

1 comment:

Karin said...

Jag gillar din purjolöks kommentar. Ibland är det verkligen så, de bara vill bli uppätna. Det tror jag negerbollar också vill! Det är därför de finns, så ät på :) Som du vet vem skulle ha sagt. Hehe. Puss!