Thursday, March 4, 2010

Ledighet

Jag är LEDIG i efter middag. Jag va ledig igår eftermiddags också. Igår halvsov jag och kollade på TV. Det fanns inga bra program att se. Tv tablån är inte gjord för att man ska vara ledig.
Jag kan inte konsten att vara ledig. Hur gör man? Vad gör man? Jag har städat köket. Kanske skulle dammsuga också? Jag har diskat all disk. Jag har satt igång en tvättmaskin. Jag har lagat lunch. Jag har ätit lunch. Jag är rastlös. Jag ska skapa en ny grupp. AA. Nej inte anonyma alkolister! Anonyma Arbetsnarkomaner. Nu har jag tryckt på nån jävla knapp som gör att bara hemsidesidan syns... Inget adressfält varken uppe eller nere. Dessutom muppar sig mina tangenter. Det är nån förrädar-knapp som gör att markören hoppar runt hej vilt. Helt plötsligt skriver man mitt i texten. Men vänta lite nu, nu fick jag ju nått att göra!

1 comment:

Anonymous said...

http://workaholics-anonymous.se/