Thursday, March 11, 2010

Lyckligt slut

Ekonomikum. Jag gick dit igår. Jag har vart där på helgen förut. Då är det okej. Alla teknologer som bor i stan och inte orkar cykla till Ångan brukar va där och plugga då. Då är det inte så läskigt. Igår va det onsdag. Det betyder att stället kryllade av snygga ekomoner. Dom va överallt! Det ena snyggare än den andra. Så klart fungerade inte korintskiten förrän på 4:e försöket så jag va kvar där mitt ibland allt läskigt och alla snygga i TVÅ timmar. Jag tror alla på hela ekonomikum visste att jag va teknolog, Jag smälte inte in alls. Det var som om hela jag var en stor skylt med texten Teknologtönt.
Men vet ni? Det skiter jag i. För jag gillar att va töntig och dra töntiga skämt och skratta åt löjliga saker. För jag har i alla fall roligt!

No comments: