Friday, March 12, 2010

Fix och trix

Jag ska till polisen idag. Jag måste dit. Ingen annan kan lösa mitt problem. För ingen annan får ge ut pass. Mitt pass går ut i januari. Typiskt jättedåligt om jag ska till Kanada ett år. Blä. Så jag måste fixa det nu nu NU!!! Typiskt obra att jag inte kom på det tidigare, men shit happends. JAg kan ju va glad att jag kom på det nu och itne i Kanada om ett halvår typ. Hehe. Då kanske jag skulle bli fast där för alltid. Läskigt!
Sen ska jag kopiera om mina papper. Jag och korintmaskimerna förstår inte varandra. Dom tror att jag vill ha samma papper på två sidor. Det ville jag inte alls det! Så nu måste jag göra om. Jag kan ju inte skicka in värsta viktiga papprena som ser ut som skit.
Jag har vart på Maggan igen också om kurserna. Jag sa att jag behövde beskrivningar på engelska i MÅNDAGS, det är fredag nu och hon har inte svarat på mitt meddelande, sånt irriterar mig. För mig är dom papprena viktiga.
Har jag skrivit nått på seminarieuppgiften, svar nej!

2 comments:

Ankan said...

Hahaha! Korint är bajs! Hade också problem med det där... Man måste vända på pappret man kopierar när maskinen har scannat en gång, sen trycka igen på knappen. Inte trycka en gång till för att man tror det inte funkar... Det gjorde jag. Då blev det samma skit på båda sidorna... Typiskt! Fast du kanske fick till det? :) Älska korint!

Sofia said...

Nja, asså set tar ju 7 år innan de skrivs ut så jag hade exakt det problemet, men det insåg inte jag förrän jag hade kopierat alla papper och gått hem, så jag fick snällt lunka till skolan dan efter och trycka på fyrkanten isf för den gröna knappen. Kan en kopiator bli mer komplicerad?