Wednesday, March 10, 2010

Mördare

I vanliga fall går jag 8-15 i skolan varje dag, sen är det alltid nått möte eller socialt event på kvällen som är inbokat. Idag slutade jag 11. Jag gick förbi skrivare, skrev ut en kod. Åkte hem skulle registrera mig på korint, fungerade det? Svar nej! Koden va fel stod det. Jaha då hae jag lyckats regga mitt kort två gånger (tror jag) så nu ligger det ett papper i skrivaren med min riktiga kod och jag sitter här, tillbaks på ruta ett och kan fortfarande inte skriva ut. Det får bli ett besök på ekonomikum senare idag.
Jag måste städa. Jag har ytstädat ett tag nu, men jag borde nog gå igenom lägenheten grundligare, men det är ju så tråkigt! bläääääää! Jag kollade dammkvoten i fönstret och upptäcker att mina blommor behöver vattnas, då kommaer jag på att jag har ju två blommor i fönstret i sovrummet. Shit! Jag sprang dit och vad finner jag, en tredjedel har torkat och ruttnat på samma gång. Bajs. Så nu dtår den i ett vattenbad i hopp om att den ska överleva. Förlåt planty, det va verkligen inte meningen :'(

No comments: