Thursday, January 18, 2007

A Paris



Paris
Städernas stad.
Jag och Karin har bildat två klubbar, hungriga klubben (ordförande: Sofia) och nyfikna klubben (ordförande: Karin). Högkvarteret ligger på rue dareau.
Monsieur Denis har bjudit oss på middag, inte illa med tanke på att jag aldrig har träffat killen (snarare gubben) utan blivit inbjuden via Karin.
Huvudanledningar till denna hedersinbjudan:
Nationalitet: Svensk
Hårfärg: Blond
Jag säger bara det, fransmän :P

Flyget hem va 5 timmar försenat, pga tekniskt fel. De va tvugna att flyga in en tekniker från Dublin... Tur att jag inte är flygrädd med tanke på att de meddelade detta 1 min innan start. Borde kanske låta piloter läsa lite pedagogik?

1 comment:

Anonymous said...

Här kommer ett meddelande från Nyfikna Klubben via ordförande Karin Walfridsson (eller ska jag säga Karine? Haha). Jag tycker att det är mycket bra att jag äntligen kan kommentera på din blogg, det är ju liksom halva nöjet med att skriva :) Jag ska framföra till Denis att du är intresserad av middag. Det blir festligt värre. Oh là là! Snart ses vi igen, hurra. "Det ordnar sig alltid, om man har en grevéost, eller en Camembert". Hm, och vi som brukar köra Brie.. :) Puss på dig! //Svammelmaja