Saturday, January 20, 2007

Helg

Igår (fredag) var en slapp dag för min del. Jag gjorde diverse nödvändiga saker som att vaxa benen, fixa musiken på datorn och välja ut bilder på mina älsklingar som ska skrivas ut och göras till kollage. Behöver få en mer Personlig touch i min lägenhet.

På kvällen bar det av till krogen, efter förfest hos Maria (fyllde 20) och Tobbe.Vi fick, tack vare Hanna, gå före kön. Jag gillar. Vi började med att shota lakritsshots, mums. Dansade lite, gick upp, ner, fram och tillbaka som man brukar, till vi kände att vi behövde påfyllning. Denna gång fick vi gratis shots. Det sägs ju att gratis är gott, men det finns undantag! I vanliga fall är det över när man har svalt, men denna shot hade en eftersmak som inte var att leka med. Men vi är inte dom som är dom som är bittra för det. Några klunkar fanta senare, så var vi återigen på topp. Efter dessa giftdrycker så var vi lite fullar och lite gladare och intog kaxigt (övertog också för den delen) övervåningens dansgolv.
Kvällen var värd, som Linda skulle ha sagt.


Nästa vecka är det Traffic Light Party på Värsan och Manliga STRIPPOR på O'learys!
Vad ska man välja!?!
Vadsomhellst kan hända...

2 comments:

Anonymous said...

O här sitter jag och känner mig som en småbarnsförälder när jag försöker få Thomas att somna... Nu ska jag vänja honom av vid att ha mig vid sin sida iaf. Peut-être tu veux me souhaites bonne chance? :) Puss på rej partybruden! //Karin

Anonymous said...

Rule # 1: You can ALWAYS have both!