Sunday, January 21, 2007

Söndag

Ont i halsen, tjock i halsen, snorig och lock för öronen.
Jag är sjuk.

Igår umgicks jag med Lillen och Kakan. Vi lagade middag, nudelwok med räkor (mums), och såg på film, Cars. Eller, det var bara jag som såg hela. De andra somna titt som tätt (sömntutor).Den var bra.




Ikväll ska jag kolla på NCIS, sen ska jag sova och vänta på att mamma kommer hem och tar hand om mig.
Om man ska se det från den ljusa sidan så "uppskattar" jag att vara sjuk i Sverige (dvs hos mamma och pappa) och inte i Paris. Det finns inget tråkigare än att vara själv hela tiden när man är sjuk. Man kan inte göra något liksom.

2 comments:

Anonymous said...

Nu har jag bokat provdatum för franska steg 3, det blir den 19 februari... Är lite nervös inför detta... Man borde ju inte gå därifrån med ett VG om man varit i Frankrike i ett halvår? Eller? :/ Jaja, den som lever får se. Ha det bra, mon amie en Suède! Nu ska jag förkovra mig i franska. Vi hörs. Bises!

Anonymous said...

Fan, glömde ju skriva att det var från KARIN! (Fast det framgick nog ändå tror jag. Dock alltid bra att vara tydlig).