Sunday, January 14, 2007

Lista vad du gjort de senaste tio åren: (nej, jag erkänner jag har inte kommit på frågorna själv :))

Opererats? Ja
Fått barn? Nej
Gift dig? Nej
Skilt dig? Nej
Friat till någon? Nej
Sovit utomhus? Ja, i tält.
Fått jobb? Kvantum (öppet för dig varje dag 8-22)
Läst ut minst 10 böcker? Ja
Flyttat? Ja, en och en halv. Just nu bosatt i Paris.
Vunnit en stor vinst? Nä, inte va jag kan komma på.
Varit rejält packad? Jag är 19, självklart :)
Spytt på någon annans golv? Nä, jag brukar använda mig av toan :)
Sjungit offentligt? Singstar och Abbameadly
Legat på sjukhus? Ja
Fejkat orgasm? Nepp
Skyllt på huvudvärk? Nej
Använt droger? Alkohol klassas som drog, så ja.
Varit utomlands? Jag bor i Paris.
Ridit på en kamel? Ja, på Kolmården
Matat en orm? Hjälp, nej jag hade svimmat.
Låtsats varit sjuk i jobbet? Nej
Skickat hemligt beundrarbrev? Nej, men det kanske man skulle göra :)

No comments: