Saturday, January 8, 2011

Nytt år nya uppdateringar

Tillbaka på plats efter ett hektiskt men fantastiskt jullov med hemresa till Sverige.

Skolan har börjat. Tjop och hej så va det i gång, full rulle! Det blir nog långa onsdagar ändå... De kurserna verkar roligast och jag vill hellre ha dom =)

Igår mötte jag Steph på Lawrence, vi luncha. Hej å hå, jag blev bjuden på lunch, tack ska hon ha. Sen på kvällen va vi, jag och Christina, på 5 à 7 som anordnades av BEI (internationella kansliet). Där bjöds det på folkdans, jag vägrade. Christina försökte lura en dansinstruktör att jag ville men jag stod på mig, nej! Haha! Vi kollade iaf med nöje när pensionärsligan dansade loss med de stackars förvirrade utbytesstudenterna =D Det kallar jag underhållning.

Tilläggas bör att jag har skrivit ut pp presentationerna för hela BCM kursen (den enda som fanns uppe, annars hade jag skrivit ut de andra också såklart!). Heja mig! Jag är på g känner jag!

Ikväll blir det middag med Christina, Steph och Seb. Det ska bli trevligt! Innan dess tänkte jag
hinna med en promenad i parken, vi får se om jag lyckas =)

Btw, en liten parentesag har insett att Karin har rätt, trafikljusen här är skitstora. Eller så är de i Sverige små, stor skillnad är det iaf.

Nyårspuss:



1 comment:

Sophie said...

Yeah, snygg omdesign på bloggen! Skönt att du har kommit fram bra! Jag börjar skolan på måndag, ser faktiskt framemot det :-) Puss