Monday, January 10, 2011

Startklar

Nu har jag haft en föreläsning i alla kurser och numera valt vilken kurs jag vill överge (kemi, hua), mailat och klart. Heja mig! De andra kurserna är jag supernöjd med så jag tror att denna termin kommer bli riktigt bra. Förra va bra, men denna blir bättre :D Vi har mer inluppar och så och i min fysikkurs är vi bara ett 20-30 tal så där kanske man får lite mer en klasskänsla =) Man kan ju hoppas!

Försökte kolla hur man ska söka sommarjobb, men det kanske är för tidigt. Det va inga företag som hade vettiga uppgifter tillgängliga. Om jag inte hittar nått sommarjobb tänkte jag söka forskningspraktik :D Det kan nog vara kul och vara en bra erfarenhet =)

Jag ska nog skicka in en bild med mitt CV också, så de ser hur jag ser ut... Smart va!?!

Kanske den här skulle göra ett bra intryck!?

1 comment:

Karin said...

Du måste ha den bilden. Gubben i bakgrunden med den något skeptiska minen är ju också en höjdare. Haha