Tuesday, November 16, 2010

Svenskar i Montréal

Igår träffade jag Ingrid och Nathalie =) Fast inte samtidigt. Bra att sprida ut det lite över dagen liksom, haha!

Först mötte jag Ingrid på tågstationen där hon mellanlandade på sin genomresa från Québec. Hon hade med sig sina Hollänska kompisar (varav en är dubbelgångare till Åsa Hjelmqvist, och dom är så lika att jag var tvungen att tvinga mig att sluta glo...). Det va najs. Snart ses vi igen på stationen. Då stannar hon i två dagar och sen åker vi hem ihop!!! Weeee! (Fast jag åker ju tillbaka sen... men ändå!)

Sen på kvällen träffade jag Nathalie och hennes kompis som hon va här och hälsade på. Det va sjukt najs! Kul att höra om Brazilien. Jag tror jag borde åka dit. Men jag ska iaf INTE shoppa i Sao Paulo, det har jag lärt mig!

No comments: