Monday, November 15, 2010

Helg

Händelserik helg till och med.
I fredags va det konsert med Steph. Mumford & sons. Magnifikt. Sjukt bra. Jag hade musik hang over dagen efter. På riktigt. Det va nästan inte kul. Fast det va värt det. Så jävla värt det!

Igår pluggade jag. Sen kollade vi på Scott Pilgrim vs the world. Den är bra! Om du inte har sett den: se den! Om du har sett den, se den igen!
Sen va vi ute på kvällan va vi. Först på en bar och sen en klubb ett stenkast ifrån mig. Snacka lagom avstånd. Som jag sa till Karin, närmare hem än från Snerkan till min lägenhet. Dock inte nerförsbacke. Nerförsbackar räknas som minusavstånd, så det är typ lika långt. ÄG.

Idag har jag sovit. Jag va tröööööööött. Tvättat (bra sofia, klapp på axeln!) och så jag fikat med Ingrid som hade ett uppehåll här på sin tågresa. Mycket trevligt.
Nu ska jag äta min jättespännnande middag. Pasta m smör och avokado. Byta nån? Olikt mig, men jag orkar inte gå till affären för att sen gå hem igen. Det funkar inte idag. Sen ska jag möta Nathalie och co plus mina frenchisar på Laika.


Bra helg det här.

No comments: