Monday, September 20, 2010

Lättad, lugn, L Y C K A

Jag har vart så himla stressad och ur fas sen skolan började. Jag har haft saker att göra upp över öronen. Jag har skrivit sida upp och sida ner med anteckningar, men jag är ALLTID steget efter.

Men nu är det slut med det. Nu ska jag läsa 4 kurser (heltid) i stället för 5 kurser (heltid+) och jag är lättad, glad, lugn, och jag tycker att det ska bli riktigt roligt med de 4 kurserna som jag har nu. Nu kan jag tycka att dom är roliga och att det är roligt att lära mig och inte att jag måste proppa in kunskap i huvudet och stressa ihäl mig för att sen upptäcka att jag ändå inte kommer hinna.

I lördags hade jag och Nora plugg-fika. Jag ska f
örsöka vara bättre på att fortsätta ladda upp bilder... Det är mycket roligare, jag vet!

No comments: