Thursday, June 17, 2010

Två steg fram

Jag är effektiv. Jag är på gång.
Jag har tagit passfoton. Jag blev bättre än väntat och såg iaf inte ut som om jag ville döda fotografen. Bra jobbat Sofia.
Nu är första omgången visaansökan inskickad. Score!
Jag har sprungit varje dag sen jag kom hem. Inget marathon men ändå!
Jag har träffat Hedwig =)
Jag har kollat upp hur många som bor i Montréal. 3 miljoner. Större än Paris. Mumma.
Jag har kollat vart Ohio ligger så jag har koll på vart Ross och Rullen befinner sig de kommande 3 åren.
Jag har träffat Sofia, Ross och Rullen. Rullen får godkänt!
Jag har handlat, många gånger, på ICA Maxi.
Jag har lagat mat, god mat.
Jag har kollat på fotboll. (Detta bör kommenteras. Jag hade lovat mig själv att inte kolla på VM eftersom att Sverige ändå inte är med. Chi fick jag. Fotbollsnörden som bor i mig tvingar mig att slå på TV'n så fort jag inte gör nått speciellt. Jag tvingas till och med att planera att kolla på vissa matcher. Bäst hittills Spanien-Schweiz)

No comments: