Friday, June 11, 2010

Lite mer krångel, men sen...

Det är ju inte bara att skicka in papprena. Först måste jag ta NYA foton. De gamla dög inte. Nähe. Tro inte att man får le på visa foton inte. Bläääää. Jag ser så jävla sur ut om jag inte ler. Dryg. Hur kul är det att få en massa ansökningar när människor ser ut som om de ska slå ihjäl fotografen??? Då är det väl ändå trevligare med ett leende. Jag ska öva mig på att le utan att det syns. Det ska jag. Sen måste jag få mitt CSN besked också. Himla skit att jag va så jävla långsam på att skicka in det. Bajs. Jag tänkte ju inte på att man kunde göra det utan antagningsbreven. Så nu hoppas jag att jag får det i början av nästa vecka. Jag måste ju kunna bevisa att jag får pengar på nått sätt....

Aja, när det är klart är allt klart attt skickas in iaf. Weeeeee! Jag är excited! Jag ser till och med fram emot att betala avgifterna :P
Nu ska jag kolla på formuläret och om jag har glömt nått annat. TjooooO!

No comments: