Saturday, December 5, 2009

glad gladare Sofia

Jag är så himla glad. Man får så mycket energi av att träffa människor man tycker om!
Igår var jag Erica och Karin i Sthlm och såg på musikal, My Fair Lady.
Tyvärr va Helen sjuk, men Anette som var undercover (eller vad det nu heter haha!) var grym!
Allas vår Tommy var där, Hej på sig! OCH kungen av alla, Mikael. (Minns inte vad han heter i efternamn, men han spelar Brunos advokat i Hälsoresan.) Jag skratta så jag grät stundtals om han är rolig i filmen så är han hundra gånger roligare live! Ibland, läs mest hela tiden, skrattade jag, Karin och Erica högt( och då menar jag högt, spontant så där som när man bara inte kan hålla sig för är det är så roligt!). Det var ju okej när alla andra skratta, men jag tror vi hittade fler underhållande detaljer än de flesta....
Roligast var nog i alla fall:
Jordgubbstårta, Hej hej! Det hade jag Erica eller Karin lika gärna kunnat ha sagt. Jag dog.
Innan teatern hann vi med att besöka muffinsfabriken OCH äta sushi. Yummi!
I pausen drack vi såklart rödvin och var sofistikerade, i alla fall emellan skrattanfallen... =)

Idag har jag träffat Anne, Roy och Jamie. De är så himla mysiga, jag tycker så mycket om dem! De flyttar till Canada samtidigt som jag, om jag får åka dvs. Jag hoppas hoppas hoppas! De såg ut att må bra och var precis som jag minns dom, fast än det var två år sen sist. Tänk va tiden går fort! Jag hoppas ajg kan ta mig över till London i vår, det vore så roligt om det inte gick två år till jag såg dem igen. Alternativt att de kommer hit igen och träffar Jamie =)

Ikväll är det fest, pepp pepp! Och imorgon ska jag träffa Karin och Erica igen, yay!
Jag kände på mig att detta skulle bli en toppenhelg och om den fortsätter såhär så överträffar den mina förväntningar till och med!
Yippikayeymoth'rfucker! Som Bruce skulle ha sagt =)

No comments: