Wednesday, December 9, 2009

Elektrotenta

Imorgon, jajamensan. Hur bra går mitt pluggande på en skala 1-10? -4!
Va fan, man kan inte bara räkna, men ska tänka på tusen olika fall och aspekter. Men om jag inte vill det då!?!
Jag ska plugga hela natten, minst till tolv. Snart ska jag ha matpaus. Jag är hungrig! Köttbullar för andra gången idag, men denna gång är de mina egna hemmagjorda, mums!
Imorgon är det tenta OCH redovisning. Jag gillar min klass ambition, alla har prioriterat bort redovisningen (instruktionerna suger och vad får vi ut av det? INGENTING) Jag får mindre än ingenting för min artikel ingår inte i kursen... Joooo, men du lär dig nått, tänker du. Och då säger jag såhär, jag lär mig tillräckligt på 6*5 poängskurser som brukade vara 7,5 poäng och inte har reducerats! Just det!
Nu ska jag räkna klart uppgift två. Heja!

1 comment:

Karin said...

Inte riktigt okej att ha redovisning och tenta på samma dag! Hur tänkte de nu, mer exakt? Men det kommer säkert gå skitbra för dig, heja heja! :D