Thursday, December 6, 2007

Rolig historia

Känsliga läsare varnas.

Det va ett bögpar som bodde på Tjörn.
De vill skaffa lite (bög)kompisar, så de bestämde sig för att skapa en förening, fätta ka kvätta (fitta kan kvitta).
De gick upp till kommunkontoret och skulle ansöka bidrag för föreningen. Där tyckte man inte riktigt om namnet, så man föreslog att de skulle döpa om föreningen till något som var geografiskt anknutet.
Bögarna gick hem och funderade ett tag.
När de kom tillbaka till kommunkontoret, frågade de vad de hade kommit på för namn?
Tjör'n i röven. (Kör den i röven)
MoaHahahahahahahHAHAHAHAHAHAHA.

Fy fan va kul.
Ett gott skratt förlänger livet.


Sen har vi en annan rolig.
Man blir inte religös bara för att man går i kyrkan, det är ungefär som att säga att man blir en bil, bara för att man sover i ett garage.
Hahahahahahhahaha.

Jag har en Bellman också, men den får vänta.

Kom på att jag inte har lagt upp bilder på länge, va tråkig jag är.
Så här kommer en, eller kanske två =)

2 comments:

hedwig said...

Åh najs julstyle på bloggen! lunch=najs! den kör vi på. om du vill så ska vi ut på fre. häng gärna på. det blir nog ögs tror jag! pusspuss

Anonymous said...

Vilken tur att du har mig, bland annat när det gäller förmedlande av roliga historier... HAHA! Håll till godo säger jag. Och vilken tur att jag har dig så jag kan få paus från mitt boende i Kåbo, det kan behövas! Idag: Ett år sen Christina Aguilera konserten i Paris.. Oh.. We love! Puss på dig, honey! /Karin