Friday, December 7, 2007

Happy day!

Plugg plugg plugg plugg och plugg.
Det är inte kul med tentaperioder. Allt man kan tänka på är kemiska bindningar, orbitaler och huruvida man ska anväda public eller private i metoden.
Gah, jag blir galen. Jag hatar tentaperioder. Det blir inte direkt bättre av att det regnar.
Nu låter jag jätte bitter, men det är jag inte!
Jag spilde ut the imorse över HELA mig. Jag blev inte sur, jag skrattade.
Sen spilde jag mjölk i matsalen, över halva bänken och över armen. Jag blev inte sur, jag skrattade igen.
Det handlar om inställning, inget blir bättre av att man blir sur...
Allt går inte min väg, men det gäller att se till helheten. Den positiva listan är längre än den negativa, så varför klaga?
Jag nästan äckligt positiv, men det bjuder jag på.

















Det bor en militär inom oss alla, så här ser jag ut när min kryper fram... =)

Idag kommer Bellman historien, håll tillgodo:
Det va en gång en norst, en tysk och en bellman som tävlade i vem som var mest teknisk.
Först klickade norsken på ena handen, höll den vid örat och sa att han hade en inbyggt telefon. Då säger tysken att han har en telefon i örat och att han bara behöver tänka numret för att ringa till nån. Då fiser Bellman och säger, "jag skicka ett fax"
Moahahahahahhahahahahahahaahha.
Det va kul.

No comments: