Sunday, July 8, 2007

I'm bad, I'm bad, you know it, you know

Jag är en dålig bloggare, jag vet. Men jag får skylla på att jag är en hårt arbetande människa utan tillgänglig internetuppkoppling. Mammas dator har pajat (för 10:de gången). Så internet är lite av en bristvara i mitt liv just nu :P
Vi var på lotsen igår, jag, Sophie, Lisa och Karin, mycket trevligt. God mat åt vi. För att inte tala om efterrätten, chokladkaka. Mums!
Jag måste öva på kroglåtar... Det suger att inte kunna stämma in i allsång under dansen.
Imorgon ska jag hälsa på min lägenhet. Vi håller på och lära känna varandra =)

Roligast idag. Glidmedel på tamponger.
Kanske är ett bra tips?

1 comment:

Anonymous said...

Nu har jag fått beskedet att jag är antagen till Språkvetarutbildningen i Uppsala! Känns bra :) Har du fått besked än? Puss Karin