Tuesday, May 8, 2007

Hanna <3

Så himla mysigt med besök hemifrån, fast ändå bortifrån.
En helhelg fylld med skitsnack, filmtittande, mys i parken, joggingrundor, en tur till Louvren, brunch på Trousse och en utekväll på Queen hanns bland annat med. Queen höll på att bli totalt misslyckat eftersom den jävla vakten fick för sig att inte släppa in mig och Karin. Varför undrar jag(?). Men skam den som ger sig tänkte vi och köade på nytt. Andra gången gick det bättre vi delade på oss för att han inte skulle känna igen oss (smart), då nästan puttade han in mig i stället. Och väl inne, var hittar man Joanna och Hanna om inte på en av podierna omringade av killar :D Hur mysigt som helst. Sjukt kul också när man ser på film och gemensamt, nästan samtidigt kommer fram till att kompisar från Nypan liknar kändisar som tillexempel Jon Bon Jovi =)
Nu e det mindre än en månad kvar... Snart kommer vi hem och gör Nypan farligt, ellerhur tjejer?

2 comments:

hedwig said...

whoa! jag är väl minsann inte lik Bon Jovi?? vem är jag lik? (nu jävlar passar det bra att säga typ nathalie portman eller någon annan jävligt het dudette!)
I miss you darling. Jag tråkade martin länge och väl med historier om dig och hanna och bea häromnatten.
Pusslove babe!

hedwig said...

absolut. picnic låter finfint. men du, när kommer hon hem då?
Och jag har smått stora planer för midsommar. att faktiskt ordna midsommar på lönö och inte acceptera ett nej eller ja eller kanske. dvs arrangera lite mer. få till något. men du vet ju hur lätt det är med nyköpingsbor.. vill inte vara i stan iallafall..