Tuesday, August 31, 2010

Sofia vs Spindlar 1-1

Jag hade en spindel i mitt fönster igår, den hade byggt bo där.. Men det va på insidan och jag tyckte att Nej, om du inte betalar hyra då får du fan inte va här!
Så jag dammsög upp honom och boet.

Sen la jag mig och läste och efter många vridningar i värmen lyckades jag äntligen somna.

Efter ett tag, ingen aning om hur lång tid eftersom jag sov, vaknade jag av att det kittlades och stack på skinkan. Jag tänkte att äch, konstig dröm, jag vänder mig och somnar om. Då kittlade det och stack till igen, ordentligt. Jag fläktade med handen och tror jag kände nått, så jag flög upp ur sängen och tände lampan. Och mycket riktigt. I sängen kröp en äcklig jävla spindel som till råga på allt va oförskämd nog att bita mig i rumpan!

It's official. Jag hatar spindlar.

2 comments:

Ems said...

Hahahahahahahaha!!

Karma! :P

hedwig said...

hahahaha! bästa idag!

PUSS PÅ DIG!!!