Wednesday, June 9, 2010

Äntligen uppdatering

Jag har mina perioder. Nu tror jag en sån period börjar.

Idag har jag vart ganska produktiv. Jag har eftersänt posten, ringt om försäkringsbrev, kollat upp hur mycket bagage jag får ha och jag har börjat göra en det-här-ska-med-till-Kanada-hög.

I det stora hela känns det bra, och kul och spännande. Men samtidigt undrar jag vad jag har gett mig in på. Varför gör jag sånt här? Jag har det ju så himla bra med kompisarna här hemma och jag trivs i Uppsala. Jo, jag gör det för att jag har bestämt mig för det. För att jag vill. För att jag kan. Och för att jag vågar. Och för att det kommer va så himla roligt när jag väl är där, på plats och allt är klart. Då kommer jag vara nöjd med att jag gjorde det.

Nu ska jag gå lös på mina tjocktröjor. Vilja ska man ta med? Vilka kan få stanna hemma? Vad kommer man behöva i Kanada? Jag har iaf lagt fram min blåa Vega. Det hade inte vart roligt om den glömdes hemma. Då hade jag nog blivit ganska så riktigt sur.

Hem till Nypan ska iaf alla franskapapper, här ska pluggas =)

Nä, nu måste jag ta tag i tröjorna. Sen ska jag välja ut smink, DET kommer bli svårt!

No comments: