Friday, March 19, 2010

Updates

Jag har vart sjuk. Jag har inte orkat nånting när jag kommit hem från skolan, så det har inte blivit nån uppdatering på ett tag. Sophie åkte i onsdags morse, sjukt najs med besök!
I skolan fick vi ett nytt projekt, denna gång fick vi två dagar på oss att redovisa och nya grupper. Mycket lärorikt. Sjukt roligt sätt att jobba på och man lär sig så himla mycket på erfarenheter. Denna gång kunde man vinna, Kattens grupp vann <3.
Igår va jag hemma, jag sov från kl 18. Vaknade. Sov. Vaknade. Sov. Vaknade och lagade mat. Mådde illa. Halvsov på köksgolvet. Lagade klart maten och stoppade den i ugnen. Sov medan maten gräddades. Vaknade. Sov tio minuter till för maten va inte klar. Vaknade. Försöke äta. Gick inge vidare så jag somnade igen.
Idag har jag fikat med Karin och lånat Utvandrarna på biblioteket. Bra Sofia. Bra inspirerat Karin.
Sen nu har jag nyss ätit middag med Cissi :D Va sjukt najs, alldeles för länge sen sist. Wohoo.

No comments: