Tuesday, December 1, 2009

Baksidan av regnkläder

...eller kanske snarare insidan?
Alt 1)
Ta på dig vanliga kläder och kom fram som en dränkt katt. Inte jättekul och maskaran gör sig inte riktigt lika bra under ögonen...
Alt 2)
Ta på dig regnkläder och slipp regnets äckliga små vattendroppar som kilar sig in överallt. MEN man blir sjöblöt av svett. Sjösvett som Karin skulle ha sagt :D Speciellt om cykelkompisarna försöver sig... så cyklar man med en tempo-kille som Stefan. Å hej vad det går. Jag är trött nu.
Alt 3)
Ett dyrare alternativ: Köp en bil och kör vindrutetorkarna på maxeffekt hela vägen till skolan!
"I love work, I can watch it for hours"

Jag valde alternativ 2. När jag blir stor ska jag ha en bil, eller ettt regnställ som har avrinningssystem för svett.

1 comment:

Karin said...

Hahahaha, du är för rolig du! Men jag kan bara hålla med, sjösvett är jobbigt att bli :) Det är ett så himla bra ord... :)
Snygg design på bloggen också!