Monday, June 30, 2008

Skor

Jag har aldrig sett mig själv som en sko-människa. Men det är jag! Carrie I hear ya, jag skulle kunna köpa hur många skor som helst! Det är så himla kul. Det blir så snyggt om man matchar outfitten med en snygg sko!
Jag har tre par riktigt fina skor som jag aldrig har använt, de är liksom för fina för att ha på krogen och jag min klant glömde dem i Uppsala när jag hade chansen att använda dem! Ibland blir jag så irriterad på mig själv...
Idag va jag och hämtade pappa i Södertälje, IGEN! SJ det vänliga bolaget har ställt in (yttligare) en massa tåg pga semestrar och självklart ställde de in det tåg som pappa ALLTID åker hem med. Men, det är ganska kul att köra bil så det gör ju inte så mycket. Men det får inte bli en vana, vägen till södertälje är inte SÅ rolig trots allt :P
På torsdag kommer Karin! YAY! Nu är det bara 3 dagar kvar. Ska bli skitkul. Vi kanske borde åka tuffis? Nog en bra idé. Eller så går vi... Borde försöka skaka av med de tenta-kilon som jag ovälkommet uppstod sista tentaperioden :P
Imorgon blir det middag med Sophie <3

1 comment:

Karin said...

Skor - we love. Ja snart kommer jag! Hurra! Det ska bli jättekul!! Ngt speciellt jag ska packa ner?
Puss