Wednesday, May 28, 2008

Nöjd

Vi har gått igenom alla föreläsningarna. Sen kan vi kanske inte alltm neb vi förstår i princip allt. Vi har bokat in en tid med föreläsaren för att gå igenom en del vi inte förstår, smart. Det känns som om det kanske faktiskt är möjligt att fixa det här.
Idag hade vi muntlig redovisning med spegelvisning. Alltså de FILMADE oss när vi höll föredrag. Först tyckte jag det gick skit, men efter spegelvisningen så tyckte jag det gick okej. Jag fick för mig att jag hade blandat ihop en massa, men det va inte så illa :P Skönt. Det är sjukt nyttigt att se sig själv, men fy va jag inte gillar att höra mig själv snacka! Blä. Men, jag är ju en snackig person, så jag kan inte bara sluta :P
Summan av kardemumman är att jag är på rätt bra humör, trots att jag är på väg att åka på en dunderförkylning.
Imorgon ska jag träffa Erica, ÄNTLIGEN! Hon har vart här sen igår, men eftersom jag har tentaperiod, så har jag inte hunnit träffa henne :'( Men imorgon, då! Ska bli skitkul, vi ska äta Canelloni =) Mums!
Om jag orkar ska jag städa innan de kommer. Ska ta en liten napp först, så att jag orkar!
Puh, man blir trött av att va sjuk :P

No comments: