Monday, March 24, 2008

Otur

Igår tvättade och städade jag hela lägenheten. Helt underbart, det luktade rent när jag kom hem idag. Däremot hade jag lite, vad ska man kalla det (?) otur. Jag råkade, i ett obevakat ögonblick, slänga in två blåa fotbollsstrumor i min vittvätt. Behöver jag nämna att allt som låg däri nu skiftar i ljusblått...
Idag skulle jag klippa mig... trodde jag ja. Men det är ju röd dag idag! Inte tänkte väl jag på det. Så jag gav mig ut, sket i att göra nånting åt håret, som stod åt ALLA håll, i gott mod om att jag skulle bli snygg hos frissan, men ICKE. Nej så jag har gått och sett ut som jag vet inte vad idag. Blä. Ska göra ett nytt försök imorgon.
Imorgon ska vi, äntligen, träna. Jippie.
Nu ska jag lägga min energi på Wallander.

1 comment:

Karin said...

Jag gillar att du blivit en flitig bloggerska igen :) Snygga bilder förresten; fiffigt med en "Jag håller på att sminka mig bild" och sen resultatet... Även om det inte är från samma tillfälle :)
Tänkte också styra upp frisyren i veckan, torsdag som det ser ut nu för i morgon ska jag jobba.
Resultat kommer via mms! Haha. Comme d'habitude.
Puss på nosen!