Monday, March 10, 2008

en ångström

Jag måste städa tvätta laga mat plugga matte och gå på körrep. Allt på samma gång. Blä. Jag ogillar tenta perioder. Saker som renlighet och ordning hemma hamnar i skymundan och efter en två veckors tenta p så är det kaos hemma. Det är inte roligt att komma hem då. MEN nu är det så att vår tentaperiod är mycket längre än bara två veckor så jag MÅSTE städa ändå. Dammsög lite igår, ska nog ta en repa idag också. Boka tvättstugan till idag iaf. Mycket nöjd, så ikväll eller imorgon, beroende på hur sent det blir, så kommer jag ha rena lakan och det är värt.
Mitt liv kretsar kring Ångströms nu, uha. Jag tror seröst inte jag har pratat med mamma en enda gång utan att jag har vart på ångströms, på väg till/från ångströms eller just hemkommen från ångströms.
Nu ska jag ladda hem tentorna och börja räkna.

No comments: