Thursday, November 8, 2007

Klipp

Det finns för och nackdelar med allt.
Jag klippte mig idag. det va skönt, jag älskar att bli pillar i håret, (spinner som en katt)
Fördelen med långt hår är att det tar tid att tvätta och kamma och allt det där =)
Me like.
Men! Det är inte en jävel som ser att man är nyklippt...
Det är drygt med långt hår, skillnaden blir marginell och det är drygt att slösa pengar på klippning när inger ser det :P

Åre here I some, det kommer bli så sjukt kul!
Och på lördag är det bal, och sen kommer klasspolarna och stämmer in på släppet.
Me like that to.

Och om 10 dagar fyller jag år och så kommer mina bejbs.

I miss you

1 comment:

hedwig said...

baby baby baby! Nu är jag hemma igen. vi får ta och pratas vid snart. jag har ju dock kommit igång med plugget i sthlm och har så att säga: fullt upp..
Men blir det något på lördagen trots dubbelbokningen?