Thursday, July 26, 2007

Harry Potter filmen va asbra!
Nu blev jag sugen på att fortsätta läsningen, but there is a but. Jag tror jag måste börja om från början för jag har glömt för mycket. Jag minns liksom inte vilka professorer som vart med tidigare och vilka som är helt nya... Jobbigt, men tanke på att jag måste läsa 7 böcker i stället för 2. Men what the heck, de är ju bra så det gör inget!

Igår hade jag quality time med chefen.
Vi plockade upp mejerivaror och snackade om att plugga, i Uppsala och i Linköping.
Det va kul att prata med honom, "personen" och inte "chefen".

Idag badade jag för första gången i år! Det va kallt. Men jag är tuff så jag badade i alla fall.
Har jag bestämt mej för att bada så gör jag det, sen får det vara hur kallt det vill.

Imorgon är det fredag, efter torsdag före lördag.
Då är det fest.
Fest. Fest. Fest. Fest. Fest.

1 comment:

Anonymous said...

Haha!! Jag gillar ditt NileCity referat :) Kör på! Det gillar vi... Vi hörs. Nu stundar bröllop i morgon! Rapport följer senare. Puss Karin