Saturday, April 7, 2007

So long suckers...

Som Hedwig skulle ha sagt.
Nu är det dags.
Dagen har kommit, då det är dags för mig att packa mina väskor och sticka.
Imorgon bär det av till årets äventyr; Sydafrika.
Den senaste veckan har jag sovit dålig, vilket resulterat i att jag är dötrött, för att jag är nervös. Nej, jag är inte nervös för att åka dit, eller för att flyga. Jag är nervös över viktigare saker som att glömma passet, biljetten eller kameran.
Vad gör man då?


Uppdatering dröjer nog då jag, de närmaste 2 veckorna, kommer syssla med att: lapa sol, åka på zafari och upptäcka Sydafrika. Kanske ska lära mig surfa också?

Jag upptäckte just att flyget tar 13 timmar och inte 8. Och jag som inte har några flygstrumbor. Jag kommer ha elefantben när jag kommer fram.
Suck.

3 comments:

Sophie said...

Lycka till gumman! Hör av dig när du kommer tillbaka! Hm, kommer sakna dig mer nu när du är hm borta? haha blev lite dumt då du redan är borta :) Knas! Ha det bra iaf! Och drick sjukt mycket vatten när du flyger så slipper du svullna ben, promenera mycket, seriöst beställ in vatten varje gång en flygvärdinna går förbi dig! Så får du promenaden när du måste på WC:n, hehe! Love ya! Stor puss!

Sophie said...

Columbus? "Upptäckte" inte han Amerika?

hedwig said...

nu har jag också en blog;)
hoppas du har det finafisken i sydafrika!