Tuesday, March 27, 2007

Äntligen

Som Gert skulle ha sagt.
Long time no see, jag vet. Men så har jag inte haft internet på länge. Två veckor närmare bestämt, vad hände? Grannen kanske stängde av det eller ngt?
Jag har hunnit med mycket. Sofia har vart här, jag har vart hemma och nu är jag tillbaka :) Mycket trevligt. Sofia har dessutom hunnit fylla 20 år, GRATTIS. GRATTIS också till Bea som också fyllt år, närmare bestämt 22. Så gamla alla börjar bli. Själv är jag ung som ett blad på våren med mina ringa 19 år.
Hemma var det som vanligt, Nypan är sig lik. Sånt gillar vi.

Nej nu måste jag ta tag i mitt liv och söka till Universitetet. Önska mig lycka till.

1 comment:

Anonymous said...

Du och Gert Fylking alltså, ni har något tillsammans :) Jag vill också önska dig välkommen tillbaka till la France! Att strosa runt i Paris är aldrig detsamma utan dig. Lite dåligt samvete får man ju att man sitter inne och kollar på universitetsutbildningar i det fina vädret, men vad gör man inte? LYCKA TILL förresten :) Pöss Karin