Sunday, March 11, 2007

IKEA = Svenskarnas Mekka?

IKEA är en mycket bra "uppfinning". God mat, svenska bokstäver (å, ä och ö) och massa roliga prylar att kolla på. Kan en söndag bli bättre? Tveksamt. Nu är jag en stekspade, en sovkudde för flysplan, ett durkslag, ett bestickställ, en syltburk (drottningsylt) och lite svenskt godis rikare. Jag gillar. Jag är däremot också ~50 euro fattigare, vilket inte är lika kul, men det va det värt.

OBS!
Jag besöker Sverige en snabbis den 23-25 mars, så den som känner sig manad kan ju alltid se till att hålla sig i Nypan då.

2 comments:

Anonymous said...

Ingvar Kamprad gillar vi ju! Definitivt killen hela dagen :) Det verkar som att ditt internet fungerar igen, grattis! Själv hänger jag vid l'ordinatuer de la famille... Puss! Karine :)

Anonymous said...

Jag har just kollat in Siris nya Sonyericsson z550i, ursnygg! Kolla in den du med, jag är sugen! :) Puss